Onko sinulla kysyttävää?   +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
Olet täällä: Koti » Uutiset » Yritysuutisia
03 - 25
Paloharjoitus Reheatekin tehtaalla maaliskuussa

Kiinalainen patruunalämmittimiä valmistava Reheatek järjesti ja toteutti onnistuneen paloharjoituksen.

02 - 21
Reheatekin henkilökunta palaa töihin

Reheatek aloitti asiakkaiden palvelemisen uudelleen 21. helmikuuta. Pyrimme aina olemaan paras patruunalämmittimien toimittaja.Olemme tehneet paljon työtä varmistaaksemme työntekijöiden sujuvan paluumatkan ja palvellaksemme asiakkaita tehokkaasti ja turvallisesti.

01 - 26
Reheatek 2021 kevätlomailmoitus

Kevätjuhla on Kiinan ja jopa kiinalaisissa piireissä tärkein festivaali.Kuun mukainen uusi vuosi lähestyy.

12 - 24
Autuas joulujuhla arvoisille asiakkaillemme ja henkilökunnallemme

Joulun aika on erityinen aika kaikkialla maailmassa kaiken ikäisille ihmisille.Se on yleensä vuoden lopun kohokohta, ja monet ihmiset odottavat lomaa.

12 - 15
Kansainvälinen pakkauskoneiden näyttely oli valtava menestys putkimaisella lämmittimellä koko näytöllä

Tänä vuonna ProPak & FoodPack Kiina oli valtava menestys.Se pidettiin kansallisessa kongressi- ja messukeskuksessa, johon osallistui tärkeitä vieraita kaikkialta maailmasta.

10 - 11
Reheatek sai hullun ylityösukan valmiiksi ennen kansallispäivää

Kansallispäivä 2020 osuu samaan aikaan Mid-Autumn Festivalin kanssa, ja kiinalaiset ovat aloittamassa 8 päivän pituisen loman, jota kaikki odottavat innolla.

09 -02
Elokuu 2020: Patruuna- ja upotuslämmittimet lähetettiin Keniaan

Koska laadukkaiden lämmitysjärjestelmien ja -elementtien tarve ja kysyntä kasvavat jatkuvasti kaikkialla maailmassa, yhä useammat teollisuuden lämmitysjärjestelmien ostajat etsivät jatkuvasti luotettavaa toimittajaa, jonka kanssa voi tehdä yhteistyötä parhaan tarjouksen saamiseksi.

08 - 10
Kampanja tulossa pian: 10.8.–30.9.2020

Jokaiselle tuotantoyritykselle on yleensä yksi tunnuslauseista luoda uusia tapoja palvella asiakkaitaan valtavasti.

07 - 17
Reheatek - keskittyy korkealaatuisten lämmityselementtien valmistukseen

Reheatekin koko nimi on Suzhou Reheatek Electrical Technology Co., Ltd., joka sijaitsee Renyangin kylässä, Changshun kaupungissa, Suzhoussa, ja jolla on yli 10 vuoden kokemus lämmityselementtien kehittämisestä ja valmistuksesta, ja se on pitkään sitoutunut T&K-toimintaan, huippuluokan lämmityselementtien testaus ja tuotanto.

05 - 14
Kilpaa aikaa vastaan ​​vain oikea-aikaisen toimituksen osalta

12. toukokuuta kello 1.00 Reheatekin tuotantoryhmä tekee vielä ylitöitä lämmityssydämen stabiiliuden testauksen jälkeen sulapuhallettujen konemuottien kiertolämmittimen lopullisen kokonaiskokoonpanon tekemiseksi:

Ammattimaisena sähkölämmittimien valmistajana Reheatek on sitoutunut korkealaatuisten patruunalämmittimien, putkilämmittimien, uppolämmittimien ja lämpötila-anturin tuotantoon.

TUOTTEEMME

PIKALINKIT

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ
 WhatsApp: +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
 Skype: liro-joanna
 Puh: +86-512-5207-9728
 Matkapuhelin: +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
 Sähköposti: joannali@reheatek.com
Osoite: Changsheng Industrial Park, No.7 Jiancheng Road, Renyang Village, Zhitang Town, Changshu City, Jiangsu
Provinssi, Kiina, 215539
Ota yhteyttä
Tekijänoikeudet ©   2024 Suzhou Reheatek Co.,Ltd.Kaikki oikeudet pidätetään.  苏ICP备19012834号-5 Tukee leadong.com | Sivustokartta | Tietosuojakäytäntö.