Heeft u een vraag?   +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
U bent hier: Thuis » Nieuws » Bedrijfsnieuws
03 - 25
Brandoefening in Reheatek Factory in maart

Reheatek, een fabrikant van patroonverwarmers in China, organiseerde en voerde een succesvolle brandoefening uit.

02 - 21
Reheatek-personeel gaat weer aan het werk

Reheatek is op 21 februari opnieuw begonnen met het bedienen van klanten. We streven er altijd naar om de beste leverancier van patroonverwarmers te zijn.Om de terugkeer van medewerkers soepel te laten verlopen en klanten effectief en veilig te kunnen blijven bedienen, hebben wij grote inspanningen geleverd.

01 - 26
Aankondiging voorjaarsvakantie Reheatek 2021

Het Lentefestival is het belangrijkste festival in China en zelfs in Chinese kringen.Het nieuwe maanjaar nadert.

12 - 24
Een zalig kerstfeest voor onze gewaardeerde klanten en medewerkers

Kersttijd is over de hele wereld een bijzondere tijd voor mensen van alle leeftijdsgroepen.Het is meestal het hoogtepunt van het einde van het jaar, waarbij veel mensen uitkijken naar de vakantie.

12 - 15
Internationale tentoonstelling over verpakkingsmachines was een groot succes met buisverwarmer op volledige display

Dit jaar waren ProPak & FoodPack China een groot succes.Het werd gehouden in het nationale congres- en tentoonstellingscentrum, waar belangrijke bezoekers van over de hele wereld aanwezig waren.

10 - 11
Reheatek voltooide de waanzinnige overwerkkous vóór de Nationale Feestdag

De Nationale Dag 2020 valt samen met het Midherfstfestival en het Chinese volk staat op het punt een achtdaagse vakantie in te luiden, en iedereen kijkt er naar uit.

09 - 02
Augustus 2020: Patroon- en dompelverwarmers zijn naar Kenia verzonden

Nu de behoefte aan en de vraag naar hoogwaardige verwarmingssystemen en -elementen over de hele wereld blijven toenemen, zijn steeds meer kopers van industriële verwarmingssystemen voortdurend op zoek naar een vertrouwde leverancier om mee samen te werken voor de beste deal.

08 - 10
Promotie binnenkort beschikbaar: van 10 augustus tot en met 30 september 2020

Voor elk productiebedrijf is het creëren van meer manieren om haar klanten enorm van dienst te zijn doorgaans een van de sleutelwoorden.

07 - 17
Reheatek - focus op de productie van hoogwaardige verwarmingselementen

De volledige naam van Reheatek is Suzhou Reheatek Electrical Technology Co., Ltd., gevestigd in het dorp Renyang, de stad Changshu, Suzhou, heeft meer dan 10 jaar ervaring in de ontwikkeling en productie van verwarmingselementen en zet zich al lange tijd in voor R&D, testen en produceren van hoogwaardige verwarmingselementen.

05 - 14
Race tegen de tijd alleen voor tijdige levering

Op 12 mei om 1 uur 's nachts, na het testen van de stabiliteit van de verwarmingskern, draait de productiegroep van Reheatek nog steeds overuren om de uiteindelijke algehele montage van de circulatieverwarmer voor smeltgeblazen machinematrijzen te maken:

Als professionele fabrikant van elektrische verwarmers zet Reheatek zich in voor de productie van hoogwaardige patroonverwarmers, buisverwarmers, dompelverwarmers en temperatuursensoren.

ONZE PRODUCTEN

SNELLE LINKS

NEEM CONTACT MET ONS OP
 WhatsApp: +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
 Skype: liro-joanna
 Tel: +86-512-5207-9728
 Mobiele telefoon: +86-189-1409-1124 (Joanna Li)
 E-mail: joannali@reheatek.com
Adres: Changsheng Industrial Park, No.7 Jiancheng Road, Renyang Village, Zhitang Town, Changshu City, Jiangsu
Provincie, China, 215539
Neem contact met ons op
Auteursrechten ©   2024 Suzhou Reheatek Co., Ltd.Alle rechten voorbehouden.  苏ICP备19012834号-5 Ondersteund door leadong.com | Sitemap | Privacybeleid.